0
  • No products in the cart.

  • Polityka zwrotów

    Nasza polityka zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

    Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

    Kilka rodzajów towarów nie podlega zwrotowi. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie mogą zostać zwrócone. Nie przyjmujemy również produktów stanowiących artykuły intymne lub sanitarne, materiałów niebezpiecznych ani łatwopalnych cieczy lub gazów.

    Dodatkowe przedmioty niepodlegające zwrotowi:

    • Karty podarunkowe
    • Oprogramowanie do pobrania
    • Niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej

    Aby zrealizować zwrot, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.

    Nie należy odsyłać zakupionych produktów do producenta.

    Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

    • Płyta CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.
    • Wszelkie przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub brakuje w nich części z przyczyn innych niż nasz błąd.
    • Wszelkie przedmioty, które zostały zwrócone później niż 30 dni po dostawie.

    Zwroty

    Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

    Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

    Spóźnione lub brakujące zwroty

    Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

    Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

    Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas.

    Jeśli wykonałeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@odnowina.pl.

    Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej. Przedmioty objęte wyprzedażą nie podlegają zwrotowi.

    Wymiany

    Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres sklep@odnowina.pl i wyślij swój przedmiot na adres: {adres fizyczny}.

    Prezenty

    Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, bon upominkowy zostanie wysłany do Ciebie pocztą.

    Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.

    Dostawa i zwroty

    Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres: {adres fizyczny}.

    Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

    W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić.

    Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

    Potrzebujesz pomocy?

    Skontaktuj się z nami pod adresem sklep@odnowina.pl, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów pieniędzy i zwrotów.

    Share via: